Gooooood morron! Goood morron!!

Nu sitter jag halvt avklädd med en varm och spinnande katt i knät. Hon är la för go den! :) 
 
Jag hade spööt natten till ett fullkomligt kaos med fulla studenter, nya och gamla. Goa och glada. Aggeterade och bittra.
 Jojo.
Lugnt som en kastrull har de vatt! Har inte vatt nårra problem att tackla pressen. Pyttsan.
 Hade man laddat med två timmars god sömn till ingen nytta.

Men vet ni!
 Alla students out there (Eko: out there... out there... )!
Ni får en chans till!

Inatt!! Inatt vill jag ha fullt ös! Från 00 till 03!

Kej?!

Nu ska jag ta pälshögen och gå till kojjs!

 
såhär taggade vill jag att studenterna ska va inatt!!
Pronto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0