Lamt!

Äh. Jäkla natt vad tråkig.
 Men jag fick dricks! :) 22 kroner och 50 öre. Jag tackar jag!

Har tydligen gått omkring med lock i öronen hela natten för när jag snöt mig en gång märkte jag hur jäkla högt jag hade radion. :P
 "de ska la höras att de e wockenwoll! jääh!

Nä. Sängen nu. 
 
ÅH VAD JAG SAKNAR MIN MAAAAN!
Hopplöst att sova själv ju!
Hur ska det gå i höst? Får börja hyra in skedkamrater. För allstå. Det här går inte. Banne mig.  

Nån som är villig? :P Vi kan la säga att frukostjuice ingår..? Och ett torrt knäckebröd.
Med ost?
Ja okej smör me dådå!
Men mameladen i min!
Jamen låtgå! Liiite mamelad då.

"Veckoänkling söker sovsällskap.
Händerna på täcket är ett krav. Fruksot ingår i mån av inkomst."
Smålandsposten imån? ;)

Sängen va de ja. Stor och ensam.
Johan kom heeeem! Jag saaaknar dig!
Jag kan inte sova utan dig!
Jag vill ligga och pilla...

bort dina flager på ryggen!

(Got ya all era snuskisar!)

Nä vart bär detta av.
Gonatt me er!


Bojjan kopplar sig själv.
Övning ger färdighet. Detta va försök numero ett!


Kommentarer
Postat av: Johan

Du ska inte ha någon skedkamrat! Du skiter jag hellre i Norrköping!!

2010-08-14 @ 09:19:58
Postat av: Fia

Meen, jag vill komma och skeda! Mig borde det väl ta mig tusan vara okej med? Jag var ju din sambo före Johan tillochmed! :P

2010-08-15 @ 13:16:51
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0