Polis, polis potatisgris!

Inatt igen! Polis tillkallas och man får berätta vad man sett.
I sverige har vi kösystem. Alla vet inte det. Alla kan inte systemet. Vissa minns inte om dom stog först eller sist.
Stryptag och skrik.
Knuffar och armar som hindrar.
Försök till diskussion leder till nytt strypgrepp.
Ååååh!
Kan folk inte bara ge sig.
Skaffa ett jobb att sköta och ett liv att leva.
Kanske klippa sig också?

Hade massa besök inatt!
Först kom Loo in glad som en lärka och kvittrade och pratade.
Sen kom David och skrämde mig med Sofie (hon va me alltså, han använde inte henne för att skrämma mig).
Sånnt är kul! :) Fick en krona i dricks av David! :) Generös brusha!

Nu ska jag ringa till min man som jag saknar som fan. Han borde va kontaktbar nu..
Känner mig som en liten 15 åring som saknar sin kille som man vatt tillsammans med i två dar och som man älskar sååå mycket.
Men det är helt sjukt! Jag känner liksom i magen att jag saknar honom. Och han skulle bara vara borta i 4 dagar! Helt sannslöst. Men så äre!
Hur ska detta gå i höst? :P
Men idag kommer han hem! :D
Jabbadabbadooo!
"Honey, I'm hoo-ome!"

gonatt.

Imånbitti måste jag ringa bibblan, verkstad till Viola, städet.
Gaah!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som du inte har tråkigt på jobbet iaf! ;)

2010-08-16 @ 00:11:45
URL: http://salka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0