Årets häst.

Sms-konversation:
Loo: vet du vet du vet du?! :)
Jag:Nejnehnej?!
Loo: Lilleman är nomiinerad till årets häst! Inom travet! :)
Jag: MIN Lilleman?!
Loo: Doo! Ja!
Lisa: Fan vad coolt! Vilken kille! :) Haha
Loo: Ja så nu måste vi in och rösta på honom på en hemsida som jag inte har i huvvet men du ska få den imån! Så han tar hem hela skiten!

Sen kom jag på. HUR stor är tävlingen? Jag tänkte först de va kidzen på travskolan som röstat, men sen när de va en speciell hemida så blev jag tveksam.. Är det ännu större?
 Tänk vilken investering jag gjorde för 7½ år sen! En fet liten lurvig ponnyprins på två bast. Visste väl att det skulle löna sig! <3



Nu ska jag gå och nana med min man!


Kommentarer
Postat av: Fia

Underbart! Du måste länka hemsidan så jag kan rösta! :D

2010-12-10 @ 11:52:24
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0