Avslutade dagen på jobbet idag med att fas...

Avslutade dagen på jobbet idag med att fastna i en snödriva påväg hem. Mycket onödigt kan tyckas. Kan tänka mig att hålla med. Till fullo! Fan vad sur jag blev! Så kommer det en lastbilsgubbe som jag ber om hjälp och han hoppar in och ska Backa loss bilen. -Som om det inte va det första jag testade! Och precis när jag lyckats få han att fatta att hon behövde Dras loss kommer det två killar till som ska försöka knuffa loss mig... Gick sådär, di ä klena di dära på psyket. Sen kopplade vi iaf ihop bilarna och dom drog loss mig med lite god vilja, två som puttade och jag som satt i och juckade så bra jag kunde! Sen avslutar dom med kommentaren: den är bakhjulsdriven. Kör försiktigt. -Nämen tack så jäkla mycket för informationen. Det visste jag ju inte! Biatch! Hade dom haft en bakhjulsdriven hade dom krockat med en gång. Dagens lärdom idag gott folk blir att köra Ännu försiktigare. Och ha alltid ett rep i bilen. Nu är vi snart framme hos mormor! :) Maaat och släkt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0