dålig kompis

Jag och Loo satt på väg hem från pappa och försäkte planera in nått att göra i helgen. Vi har inte setts nånting på asalänge så vi måste typ planera in dagar för varandra. :P Jag jobbar märkliga tider och hon har nästan alltid saker planerade på kvällarna om jag skulle va ledig. Just typiskt. 
 
Bio och resturang kom som förslag eftersom Loo inte riktigt nappade på mitt utgångs förslag eftersom hon ska ha snöjouren i helgen men hon va snabb me att påpeka att jag inte skulle få välja film! Har inte gått så bra när jag gjort det... Två gånger tror jag det är som jag misslyckats radikalt och vatt världens sämsta människa. Mitt försvar va att det inte hade vatt nån varningstext på baksidan.

The last song va ingen bra idé. Minns inte den andra.
 Får hålla oss till barnfilmer i fortsättningen och smyga in under reklamnen.. Gick ju så himla bra när vi skulle se Horton och blev tagna på bar gärning av Annica och Hannah. haha, så snopet. :P



Fått hem bananlådor nu. Blev bara fyra stycken till slut. Så i veckan är det bara att börja packa. Fast inte när jag ska hinna. Imån jobbar jag från 10 till 20. På torsdag ska jag träffa mamma och jobba vid 16 och på fredag jobbar jag från morgon till 16 sen kommer Johan hem och då blir nog inte packning så hårt prioriterat. ;)
Vi ska kanske åka och hälsa på i den nya lägenheten i helgen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0