Jafaars återkomst.

Jag trodde bara Jafar fanns i disneys värld men idag kom han in som en uppenbarelse på macken och skulle hämta packet! Tyckte jag va mycket roligt! Så roligt att jag bara koncentrerade mig på namnet och glömde löpnumret påväg till paketen så jag fick gå och fråga igen. :P



Det blir ingen julklappsshopping med mami imån för hon föredrar tydligen att strutta runt i andra städer med skitgubben. Biatch. 
 Men hon frågade om jag ville följa med till IKEA i Kalmar på måndag istället.

Ikväll blir det kanske utgång med fina flickorna från köket. En ska iväg och resa och det är hennes sista vecka! Och jag blir så avundssjuk! Fast jag har inget resesug. Men jag blir ändå lite sotis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0