jobbig tid..

Krut ligger just nu ihopkrupen i mitt knä med huvvet instucket under sig på nått mystiskt vigt sätt och bakbenen är i nuläget utsträckta ovanför huvvet..
Han har haft besök av mig och Johan, mamma och sketgubbe, Sofie och hyresvärden. Mycket att ha koll på, många att busa med. Mycket hyss att komma på och ännu mer att genomföra. Inte konstigt att han är trött nu!
Har även talat om för Krut att han ska få en kusin. Som han ska va snäll mot. Han tittade snett på mig och såg ut att tänka att "jag ska lära han aaaaallt jag kan!" höhö. Vilket bara lär blir rackartyg. :P
 Försökt träna på att klippa klorna med och bara taffsat och nypt i dom och visat klotången och pillat på dom med den utan att han gör nånting, men så fårt man klipper blir han totalt tvärilsk och skogstokig och verkligen hugger vilt omkring sig.

Tips?

Det blev massa goa pepparkakor (med ännu goare deg) och en massa härligt sega knäck! Avslutade kalaset med varma mackor och te.

Johan och jag hade ett ryck idag och packade ner en massa bröte i bananlådor som nu står staplade intill väggen och tar plats och nu ser det verkligen stökigt ut. Och kalt på samma gång. Men snart ska allt ut och flyttas till nya lägenheten och packas upp och det ska bli så bra! :) Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0