Ketchupeffekt

Mitt H håller på att fucka upp på tangentbordet. Det höll på att bli ketcup i rubriken. Men jag tyckte te'na så smulan där under måsta ha krossats. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 Jo nu funkar den nog.
hhhhhögtryckandades där under några gånger så katthår oc kaksmulor flög all världens kos. Men dom byggde väl bara bo under dom andra knapparna. Och jag pallar inte lyfta upp alla oc blåsa. Då får jag ju världens skallavärk!

Men enligt rubriken så skulle det ju andla om ketcup effekt ju. oc de ska de bli!

Men jävla !! hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbhhbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb                      
 nu ska vi se. Upprop i klassen. Kan h svara? Hhhhhhhhhhhhhh

Dåså.

Jo. Så här va de.
Jag satt hemma i måndags och sökte jobb ju. Så jävla många jobb sökte jag! Typ sex stycken.
 Idag ringde teliofonen från dolt nummer medan jag va hos vetrinären med Betty men sen när jag stog i lekhagen med henne och höll på att smsa Loo (som förövrigt började på nytt jobb idag!!) så ringde det igen. Från dolt nummer. (Jag hatar dolt nummer, sällan jag svarar faktiskt) Men eftersom jag hoppades på jobb så svarade jag.
 Så riktigt så.
Jobbintevju blev det. Imån klockan 10.

Men!

Jag minns inte vad hon sa företaget hette. Nånting International vill jag minnas.
 Men så kollar jag skickatmappen i mailen och där finns minsann inget med international.
Men det va ju bara ett i lenhovda och så nått med vatten jag mailade så det måste va det med vatten som ringde. Jag hoppas på det. Annars blir det lite pinsamt imån.. :P

Men så tio minuter efter jag pratat med skåningen från vad jag hoppas i sånna fall var vatten tjofräsen så ringer ett 0474 nummer. (Mina gamla kvarter) Och jag svarar. Såklart. 
 Så är det min gamla chef från köket i norrhult som säger att dom sitter i knipa med tjocka och gravida och sjuka och opererade och allt möjligt som gör att folk är sjukskrivna och lediga.
Och eftersom jag trivdes så himla bra där dom två senaste gångerna jag var där så är jag fruktansvärt sugen på att börja där.. Visserligen va det bara 70 % till i mars till en början men som hon sa så var det en stor risk för både förlängning och förökning av % efter det.

Och blir det så så kanske det är läge att skaffa puppy? :)
 Jag vill! Jag vill! Jag vill!

Men man ska ha råd med!

Men frallebäbis har jag nästan bojkottat nu. Inte för rasen utan för priset. En uppfödare ville ha 18.000 för en valp.


18.000 kronor. 18 tusen. Arton laxar. Etta.Åtta.Nolla.Nolla.Nolla! För EN liten VALP!!

Så nu lutar det mest åt en gårdshund  för det är det närmaste trassel jag kommer komma tillsammans med Johan som vägrar trassel. (som förövrigt håller på att sluta snusa!!! :D melkerssonjohan.blogg.se) eller en byracka. (blandras) Johan vill ha en shäfer eller tax  men det vägrar jag!
Tax för dom är så jävla fula och raggiga och shäfer för dom är blodtörstiga och livsfarliga.

Så är läget.

Läget med dig då? :)
Vad ska jag bli när jag blir stor? Vad skulle jag passa som?

Nu ska jag fortsätta läsa min läskiga bok om otäcka snögubbar som tittar in på barnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0