Nyheter.

Nyss när jag kom hem så hade Johan nått "jätteviktigt" att visa på datan och fast jag höll på att sprängas av kissnädighet så kollade jag och jag kan ju säga att jag inte blev besviken! 
 Det va uppfödaren som hade skickat ett mail med Zypher! :)



Lille liten. Han ser ut att stå och kissa. Man kan nästan se på ögonen hur nyvaken och kissnödig han har varit. Och han står ju nästan på tidningarna också.. :P Kanon. 
 Öronen har växt jättemycket och han ser ut att ha antagit en brunare nyans. :)

Snuffen. Håller på att kolla lite kurser också. Och till våren ser det ut att börja lite hemomkring. Får se vad det blir av lillen. :)

4 veckor och 3 dagar kvar! <3

Och 6 dagar kvar till flytt. Har nog bestämt att vi flyttar det mesta på söndagen istället för på måndag. Om vi får nycklarna tills dess vill säga.

6 dagar är ju ingenting! Surt man ska jobba hela nyårshelgen bara.
Natt.
(snark)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0