Röstat!

Nu har jag röstat!

Jag gick in på www.ungdomstrav.nu och klickade på den rosa rutan till höger med
 Rösta på årets ponnytravskolehäst!!

Det är hur många som hellst som man bara kan bläddra förbi till man kommer till


Lucifer

där kan man läsa följande:
 
Lucifer är en nioårig fuxvalack som har varit på travskolan i Tingsryd i ungefär fyra år. Han är en fantastisk trygg och snäll ponny som gör allt rätt i alla lägen. Alltid hygglig, passar därför utmärkt till både stor och liten elev. Travskolan på Tingsrydstravet äger inga egna hästar utan har förmånen att få låna, ägare till Lucifer är Lisa Pettersson.

Sen när jag hade läst och betraktat gick jag in på mailen och skrev in

[email protected]

Skriv Lucifer och varför han ska vinna.
Typ för att han är bäst eller så.
Ni kanske inte vet det men det är han! <3

Alltså.

MIN lille fis! <3
 Min lille rackarns sötboll som kom som en liten fet, tvåårig, lurvig solstråle.

Lufsen står på sitt moln brevid en hammock med en mycket speciell person i med en katt i knät och tittar ner på Lilleman och är stolt. <3  Det kunde han nog inte tro.
 Lufsen är, var och förblir den vackraste och goaste!
Men Lilleman är nominerad till Årets ponnytravskolehäst!
De ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0