Snackar gojja!

Alltså. P3...? 
Är det nått att ha verkligen?
Jag menar, ikväll när jag jobbade så lyssnade vi på den kanalen iaf. Och idiot efter idiot ringde upp och klämde ur sig den ena dumma kommentarem efter den andra. (vet inte om den meningen blev rätt) Gång på gång.
 Först var det om att bloggare va dåliga förebilder.
Men väljer man inte själv sina förebilder undrar då jag? Jag väljer ju typ inte att ha Kissie som praktexemplar på hur jag ska leva mitt liv. Jag kanske inte tycker att det är supersnyggt med bröst som vattenmeloner och läppar som är så stora att man inte kan gömma sig bakom ett träd. Typ. Hur jäkla snyggt kommer det bli när hon blir tant? Om hon inte fortsätter att operera sig. Men en kärrings kropp men med asastora, fasta lökar?
 Nä skulle inte tro det.
 Kommer läpparna skrumpna ihop till små silverfiskar?
 Nä, skulle inte tro det det heller.

Fan va nöjd med din egen kropp!

Sen för att återgå till P3 (som va tanken att jag skulle bojkotta) så va det en snåler jävel som sket borta för att spara på papper, och som vek det på ett särskilt sätt för att det skulle gå åt så lite som möjligt. Som köpte familjepacksschampo men hällde det i pumptvålar och spädde det med vatten för att det skulle gå så lite som möjligt.
Massa sånna ticks hade han för sig! Han skrev en blogg om det. Hörde dock inte vad den hette.

Sen undrar jag en sak till när jag ändå är på G.
 Varför ska dom bygga en ny jävla OS-arena till varenda nya land som ska ha det? Lägga miljoners miljoner på nått helt oviktigt. Som när Ryssland ska ha det som tvingas bygga en ny? Hade det inte vatt bättre om dom enades om EN arena i ETT land så hade ju dom miljoners miljonerna kunnat användas till nått bättre.
Typ tågen som dom skulle dra ner miljoner på. Eller kirra nått så alla kidsen har det bra i jul, utan föräldrar som super och slåss eller utan julklapp eller utan julmat eller utan värme i stugan. Eller fixa så man kan få ett hederligt jobb och uppväxt och skolgång och skolmat och så att jorden inte går under om 28 dagar eller vad det nu blir. :P Men iaf fixa så jorden är frisk och mår bra och håller längre.
Kan dom fixa ett vaccin mot kronisk trötthet kan dom la svänga ihop lite nyss ozonlager me kan man tycka.
Eller är det bara jag?

Det blev inget jobbintervjuande idag. 
Fick ett sms en halvtimme innan jag skulle va där.
"International Atis hälsar oc tackar för visat intresse, men måste dessvärre avboka er intervju, pga trafikproblem. Du är välkommen att skicka in en ny ansökan."
-Vad fa-an har ni gjort med den jag skickade för tre dar sen undrar jag? Använt som tände i brasan eller torkat er i röven med? Duger inte den kan det lika gärna va. Fuckers.
Eran förlust!

Sådäså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0