Straffad.

Dagens frukost bestod av avslagen cola och oströtter.

Jag känner spontant sådär att jag inte har gjort mig förtjänt av att va halvdöd och utslagen och bakfull en torsdag. Tror jag snoozade en timme innan jag kom upp ur sängen vid kvart i tolv enbart för att jag skulle hinna få nått tvättat. Satt kvar i sängen och slet dän lakanen och sorterade kläderna på gavlen innan jag masade mig upp. 
 Jag är jäävligt tacksam för att jag inte börjar förrens 16 idag! Stackars Madde och Sofie började 10..

hahahaaha!
Mohaha!
he.he.heee

Nä. Stackarna. :P

Första gången sen ingelstad jag druckit mitt i en jobbvecka på en onsdag. (Hultan räknas inte. Där dracks det gladeligen alla dagar) Men ja. Straffad bir man. Själv göra själv ha. Jag hade planerat att stanna en timme bara för att hinna med sista bussen hem sen men vi hade så roligt att jag sket i buss och tog taxi hem strax efter ett när det stängde.
 Madde hade lovat att det fanns massvis med taxisar ute men när vi kom till stationen va taxiparkeringen helt öde! Jag fick helt sonika ringa efter en och dom skulle skicka en bums och precis när jag lagt på rullar det fram en! Madde sparkar iväg mig till den och jag hoppar in!
 Men det va tydligen inte jag som hade bokat den. :P Men jag fick åka med iaf. Så när dom andra hoppade in och frågade mig om de va okej att dom åkte med så svarade jag bara sjäääälvklart! Vet inte om dom visste att de va deras från början. :P Men det behövde dom inte få veta tänkte jag. :P

Jag va tvungen att köpa mat till Bojjan idag me. Helt slut. Och samtidigt köpte jag clementiner till mig själv.

Som visade sig vara blodclementiner! Och jag som inte tycker om blodisar! Tusan!
 Men jag skalade iaf klart och smakade. Och det va inte så farligt. Men den va fylld med kärnor som jag sitter och försöker spotta prick med i chipsskålen som står framme sen förra helgen. :P

Jag gillar att jag framställer mig själv som jordens äckel. :P


drunken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0