Trodde jag ja!

När Krut och jag kom in efter en promenad i kylan där vi tränade Kom och han därmed fick springa en hel del lekte vi lite här inne, han fick hoppa genom flyttkartonger och träna på att stanna´i ligg medan jag la godisar mellan frambenen på honom. 

 Jag har haft förhoppningar om att inte få nått piss på golvet idag.

Och jag lyckades!

Nästan..

När han höll på som värst med att leka med sin jävla flaska så vänder jag mig om för en sekund och när jag kollar tillbaka så är de en blöt pöl mitt på golvet! (inte köksmattan den här gången, älskling! ;) )
 Jäkla skit! Nästan lyckats med mitt mission och så bara förstört på ett ögonblink!

Sen låg han i mitt knä med flaskan och sprang rundor med den och kastade och höll på en stund tills han bara stendäckade i mitt knä med flaskan kvar i munnen.

 Peeeeeerfekt! tänkte jag. Då kan jag duscha medan han nanar, och tråcklade helt sonika in han i buren och la en fleecelångkalsong över honom. (det ser ut att bli skönare då..) Men så fort jag smög ut armen igen va han tvärpigg igen och högg tag i armen på mig med sina sylvassa jäkla tänder! Sen ville han inte alls nana längre. 

 Men stoneheartad som jag är knuffa jag in honom och stängde grinden.

Och nu sussar han sött. Med en långkalsong mellan tassarna.

Snippsnappsnut!
för längesen när han fortfarande va liten och timid. Tror Krut är den till höger. Men vi kan även ha blivit lurade. För jag tror vi valde en snäll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0