utschasad..

När jag slutade jobbet idag så va jag hur pigg som hellst och ville göra allt på samma gång, så jag åkte ut till tassar och morrhår och tittade på hundsängar och koppel och burar och leksaker, tittade lite på kattlådor och köpte ny sand till Bojjan som inte dammar. 
Men när jag kom hem hann jag bara ta ut en kassler ur frysen innan jag blev helt matt. Den får tina lite..
Så nu ligger jag i soffan med benen i Johans knä och med Bojjan på magen och sööfa lite medan han läser en mc-tidning.

Johan va me och besiktade lägenheten idag och fick nycklarna till den!
 Så imån redan ska vi nog ut med första lådorna till den!

Fick en lycklighetskänska i mig innan när jag tänkte på huset, vaplen och jobbet samtidigt. :) 

 Men vart sitter lyckan egentligen? För jag tyckte jag kände en klump i halsen som smakade lite kräk.  Sen tänkte jag att jag kanske höll på att bli sjuk... Men sen gick det över. Men det kändes liksom som bubbel. Som jag ville hoppa upp och ner och skrika och skratta..

 Men det kan även ha vatt inbillning.

Jag har fått för mig att lyckan sitter i magen.. Men får forska lite i det.. Får försöka känna efter nån mer gång.

Nu blev jag pigg igen, måste ha vatt tanken på mitt glädjerus jag fick, så nu ska jag börja laga mat. För fastän alla saker ligger i lådor och ingenting hittas så måste man ju äta.

Fick en härlig kommentar om "jag slog min pojkvän?!".

haha

Klart jag gör!
Men jag är nog sån. Att jag gärna slåss. Jag har slagits med min bror hela uppväxten och nu får Johan ta det överskottet eftersom jag och David inte träffas lika mycket längre. :P 
 Och det är lite skönt att boxa på och brottas och kämpa lite. Men vinner det gör jag aldrig.

Mer än när jag får in mina oavsiktliga pungsparkar. Och det händer rätt ofta. :P

Men oftast slåss vi bara på skoj. Men jag kan bli arg när vi börjar på skoj och han blir för stark eller kör ett av alla självskyddsgrepp på mig och jag hamnar i baklås. :P

But that's just me! :P


si så mycke jag älskar honom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0