Då va de dags för bäbismat..

Satt och massakerade en hamburgare på lunchen idag. 
 Allt blev en underbart härlig sörja som avnjöts med kniv och gaffel på en tallrik.
Anledning?
 Har så rövens ont i tandköttet bakom framtänderna. Smärtar konstant och precis hela tiden!!
Det gör verkligen apaont! Kan inte äta, inte tugga, inte stänga käften ordenligt. Ja de va väl det hela, men förstå min smärta när jag inte kan ÄTA!! Inte ens en liten, liten lysmelk är en njutning! Mosar sönder det i gommen och sen svälja det halvtuggat. Jo jag tackar jag.
 Gissa själva hur man känner sig i magen med halvtuggad mat.
Gissa själva hur gott det är med mat som man inte kan tugga.

Igår hade Johan lagat biffar med potatis och massa sås.. Tur va de, mosa sönder allt i såsen och tugga de me gaffel innan man stoppar in i munnen och sväljer.
 Min underbara man är bäst. Minsann.

Är det inte bättre till efter helgen är jag första man att kontakta tandläkare, läkare, ja vad som hellst, bara smärtan försvinner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0