Fredagssvull!!

Idag tycker jag personligen att jag har gjort mig förtjänt av lite hederligt fredagssvullande. 
 Gick till jobbet vilket tog 45 minuter.
Diskade satan innan jag knatade in till gymmet och mötte upp Johan och tränade en timme lite drygt.

 Så tillsammans med min man blev det medveten träning av biceps med clownbrallan som närmsta granne. Alltså, hade jag hamnat i slagsmål med dom hade dom knäck ryggen på mig sååå lätt! Tror även att turken som söp ner mig och Fia för tre? år sen va där. Hemska flashbacks! :P
 Sen gav jag mig på utfall med vikter vilket fick min röv att sparka bakut av chock! Det va den inte van vid. Eller låren kanske de va egentligen.. Men att gå normalt sen va ju inte att tänka på. :P

Hämtade paketet från Lyko.se med min sprillans nya pattång i. Så imån blire testning!! Palla inte idag. 
 Och en snabb dejt med Fia för att langa över hennes grejer. :)

Fredagsmyset bestog idag av baconlindad kycklingfilé med fetaostochsoltorkadetomaterochpestofylling och pressad potatis. Efterrätten va hemmegjord "glass" av vaniljvisp och bär. 
 Sen dukades chips och godis fram. :)
Och allt åts medans vi kollade på The ugly truth med Cheterine Heigl och Gerard Butler. Såå snygga!
 Båda två satt och dog av skratt några gånger. :) 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, gud vad jag fick fundera på vem du menade först, men sen kom jag på - Hakan! 28 dec 2007. ;) Puss

2010-02-06 @ 15:05:03
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0