Heliga birgitta vilket väder!!

Jajemän! Inatt har det minsann vatt kallt grabbar! 
 Minus 20 celcius rapporterades tidigt imorse.
Jag upprepar!
Minus 20!!
Innan jag gick hem va de runt 17.

Som ni alla säkert har märkt, eller kommer märka så kommer de va svinigt kallt utanför dörren. I bilen, speciellt ratten! Svärsmorsvantarna är att föredra! ;)

Klockan 6 imorse började hockeyn mellan sverige och nått annat lag i OS.
 Det var den andra stora snackisen.
Mellan kl 5 och 5.55 kom de in pojkar, killar, pappor, smygalkisar, gubbar, för att köpa Cola, chips, godis och mikropizzor. Jag lärde mig tyda tecknen och dra slutsatser mellan inköpet och vad dom hade i baktankarna. :P

Bojjan den lilla skatan har ju vatt själv i helgen så hon va ju duktigt kelig igårkväll när vi kom hem.
 När jag höll på att göra mig iordning för avfärd stog hon och brottades och gnodde sig mot Johans väska och en stund senare på hans laggårsjacka.

...

Kattrackarn luktar som en hel KO!! 
 Och henne ska man dela säng me! :S

På tal om säng!
Jag funderar allvarligt på att skaffa en större. Till Johan och mig alltså. Vi sov i en 180 säng hos hans pappa och m-m-m vilken upplevelse! :) 
 Först låg vi asanära, 120tänket sitter i, sen tog vi mod till oss och la oss på varsin ände och jäääävlar vilket avstånd vi fick till varann! De va ju knappt att man nåddes! Så snabbt som ögat knödde vi oss intill mitten igen, tack och lov, för att kolla på Terminator. 
 Så där låg vii som packade makrillar i en 180säng och spretade med armar och ben. Bara för att vi kunde. Och uj så skönt de va! Fast jag kunde inte riktigt sova. De va ju sånna areal så man visste ju inte vart man hade sig. Sen spökade videon och jag blev lite allmänt nojjig och ville inte sova på en stund. 
 Johans famn är den bästa. <3

Snart har vi vatt tsm nio månader!!
Fattar ni?!
Det är ju en hel jävla graviditet!!! :P


Kommentarer
Postat av: Simone

Nu ska jag ju va värst då och meddela att här ute i dom mörka skogarna hade vi -27.8 celcius och +13 inne på jobbet. Det var härligt uppfriskande! :P eller det va snarare så kallt att jag inte hade någon känsel i min näsa :/ men det är petitesser..hehe

2010-02-22 @ 20:23:38
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0