Home sweet home!

Ska snart bege mig hemmåt till pappa. Blir nog t om att David och jag tar en sväng till mamma också. :)
 Familyweekend!
Pappa lät så himlens glad när jag sa att jag skulle stanna tills imån. :P 

Har haft storfrämmat tre gånger idag. Öppet hus. Först kom Johans kusin med tjej och unge och fikade. Elias gick först runt och sa mest ingenting men så bytte dom blöja på honom precis innan Sofia kom så när hon skulle hälsa stog han och drog lite i den väldigt lilla Eliasen så han fick bara en klapp på axlen. Stackars barn. :P Vad kan han va? Max två kanske? :P 
 
 Gymmet va en plåga idag, hade inte ens tänkt att följa med dit först utan gått hem från erikshjälpen istället. Men så hade vi helt plötsligt så mycket tid över så då hänka jag på och höll på att ta livet av mina ben. Tog nog fem minuter på bandet innan jag kunde öka farten från snigel till vanlig gångfart. Och efter ytterligare tio minuter kunde jag återigen springa. Tror jag satte nytt rekord idag! :)
 Tränade lite rygg men konstigt nog känns det bara i armarna medans jag gör övningarna. Får väl se om det känns nått imån. :P
 Mina ben är nu återigen i koma. Uppfarsbacken från parkeringen till huset gick lite halvdant.. kom knappt upp. Och Johan gick och bar på den nyinköpta byrån för 95 kronor så han kunde jag inte åka snålskjuts på. :P

Nu har Johans mamma vatt här och tatt dän stygnen på hans ben och mage och även tatt me honom hem till Åseda så nu sitter jag själv här medans håret torkar och jag ska använda plattången. För visst ska väl håret va torrt väl? ... ?

Lilla Bojjan får vakta huset till imån. Känner mig som en förrädare. Men har fyllt på mat och bytt vatten och fyllt på och testat ytskiktet i skålen. Funkar fint. :P Nu ligger hon i sängen och tar igen sig efter Elias kattjakt som han utövade på henne. Hon verkade inte vara ett så stort fan av den lilla mansvalpen. :P

See ya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0