Överaktiv katt.nu

Nånstans i den här lägenheten finns en katt.
 Katten är inte i vilket tillstånd som hellst, utan i ett väldigt aktivt sådant.
Typ lisfarlig. 
 Hon sprang runt ute i köket och jag hörde mycket väl att hon spankulerade uppe på bordet så jag tog tuffsen och band fast snöret i och jädrans vilken fart det blev på kattrackan!! 
 Verkar inte som all energi är slut så man får väl passa tårna. Ingen kroppsdel utanför täcket här inte!!

Johan har redan somnat. Hårt lutad mot min arm ligger han. Till tonerna av Barnaskrik och jäkelskap. Högt. Fattar inte hur han gör.  :P

Ikväll ska vi iaf se avatar. Efter gymmet. Faa-an va jag svullat i helgen!

Va ute och gick idag och hittade äntligen pulkabacken!
 Så i veckan ska jag skaffa ett vrålåk och försöka få ´me mig nån lycklig sate som ska få åka pulka me mig! Jhan verkade inte alltför på, men Loo sviker inte. Klyftan kanske man också kan man få me.

Nu kom Bojjan och la sig så nu blir det till att försöka hinna ikapp älsket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0