Semmelfika!

Mwiiha! Någon trollade fram semlor kockan fyra idag när jobbet va slut och jag för en gångs skull va klar med allt!
Praktikanter is the shit! ;) Tänka sig att jag kan köra lite med dom.. dom tror säkert jag är värsta diskproffset. Men jag mår samtidigt lite dåligt när jag säger åt dom att köra ut den vagnen. Också. Menmen. Är man praktikant så är man. Vi fick ju utstå en hel del skit hos Anna när jag och Fia va där. Jisses. Vilken kvinna! 
 Iaf så hämtades talrikar, muggar och gafflar i en faslig fart innan vi radade upp oss vid bänken och började frossa. Fanns lika många taktiker som män i köket.
 S som brukar äta semlor till frukost såg så hinla barnsligt glad ut när kartongen öppnades och semlorna blottades, att vi va tvugna att skratta en stund åt honom. Sen när han väl började tugga blev de ju såklart semmel i hela ansiktet så då skratta vi en stund till. 
 Ar bara möla in hela semlan i käften och bet av. Såg inte alls så smakligt ut. Grädde överallt. 
An bet först en tugga i överkant. Sen vände på steken och bet en tugga i nederkant och vände igen. Bet. Vände igen. Bet. Ni fattar? Det gjorde inte vi. 
 Vi fisförnäma flickor satt på bänken med benen i kors och hade semlan på tallrik och åt först locket och doppade i grädden sen åt underredet med gaffel. Jag råkade flåsa till med locket i munnen och fick hela skjortan full med florsocker. Rakt i tvätten med den! 

Och DÄR sa jag nått! 
Tvätten! 
Jag hade ju inte alls lagt mina brallor i tvätten utan dom hängde så prydligt i skåpet och min lott låg i fickan och blev så glad. :) 
Och vet ni vad? 
Jag vann!! 

10 kronor! :) 
 Fattar ni vad man kan göra med 10 kronor eller?!

Inte de?
 Nä inte jag heller egentligen.. .
Men ÄNDÅ!!

Jag vill ha min plattång nu!! 
 Köpte en igår på nätet med påtryckningar från finaste Fian. 
Så jag fattade det som att dom skulle skicka den idag. (torsdag??) Så då borde jag ju  alltså få den imån. 
Eller? 
Så snart så kanske jag kan få nån ordning på det här jävla skatboet jag blitt välsignad med. Amen. 




 So long!


Kommentarer
Postat av: Fia

Vore ju faktiskt finemang om paketet behagade dyka upp imorn, eftersom jag kommer va i stan frekväll-lörförmiddag. :D Weheej! Eller nåt.

Tiden hos Anna var underhållande, haha. :P

2010-02-04 @ 22:05:58
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0