varje människas våta dröm..

tror ni inte att det är en färsk Anananas?! Anaas. An an as. Himla hopplöst att stava till!! :P 

 Är på upploppet på min fruktsallad med an-an-as, kiwi, apelsin och banan. Köpte en omogen mango också men den ligger på mogning i skåpet.



Min kvällsmat tonight.
 Kommer la bli hungrig inatt igen. :P
Iförrgår va jag tvungen att gå upp och ta en macka för magen kurra så högt så jag kunde verkligen inte sova. Somna tre halv fyra nån gång.. Nattskift i kroppen. :P 
 
Jobbigt att gå upp klockan nio nu. Min ena hjärnhalva, den som tänker på sig själv och hur trött jag är säger "go back to bed" och den andra, som tänker på jobb och pengar säger "Rise and shine!" 
 

en väldigt osmickrande bild på mig och en väldigt gosig Bojsanson tidigt på dan nån gång när min killes förstånd hoppat ut genom fönstret och männskan tar sig friheter.

Ååååååååneeeeeeeeeeeeeeej!
Jag kom precis på en himla dum grej! Himla typsikt mig.
Fanfanfan!
Åt helvete!

Fick en skraplott av chefen på Köket idag. (för ja va sååå duktig!)
 Och vet ni vart den ligger nu?

Just de.
I tvätten.

Say no more.


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh gud, jag älskar dig, hahahahaha. :D

Hoppas det inte var nån vinst på den.. :P

2010-02-04 @ 00:02:49
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0