Bojan her majesty i her royal crib.

Jeeedrans vilken go katt vi fått hem! :D Huur kelig som hellst. Inte alls blyg och tar sig gärna friheten att hoppa upp i soffan och installera sig på Snurres filt medans Nina, Lillen, Johan och jag sitter och äter pizza och kollar på Wallander. : )
 Johans kusin med pojkvän kom också förbi och hälsade på.
Kusinen och Ninas pojkvän hade tydligen ett förflutet som par.
 Världen är för liten ibland!! :P

Inatt har hon haft jour två gånger. En gång visade hon Johan runt och sen mig. 
 När hon var klar hoppade hon upp i sängen och la sig på min mage och sen somnade vi gott bägge två. : )













När jag vaknade imorse hörde jag ett kurr utifrån köksregionen och en stund senare spatserade Bojjs in i sovrummet och hoppade upp och la sig på min kudde och så såg hon ut att må förjävla bra.

Loo och Jonas kom och hälsade på och tittade på henne.

Nu verkar det bli soffhäng med älsklings och Let's dance. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0