Boot Camp

Igårkväll efter grillningen hos Sus och Putte gick jag och Johan hem och kollade på Boot Camp.



Look at it!

Första filmen på väldigt länge som båda hållt sig vakna till och utan att fått spola tillbaka för något annat ovesäntligt tagit övehanden. ;)

Idag blev det visst jobb.
Lite hastigt och lustigt. Men hann iaf till gymmet innan som vi va påväg till när A ringde.
 Men kom på när jag va på bandet att jag inte hade nån schampo och balsam me mig, och då va jag redan så svett och äcklig så det fanns inget å göra åt de. Så jag sprang vidare. Sen kom jag på att jag inte hade nån mascara me mig med resultat att folk skulle tro att jag va ögonlös.
Sen när jag duschat kom jag på att jag inte hade nått smörj me mig. Vilket resulteradei att skinnet i ansiktet kändes som fiskefjäll som va påväg att ömsas efter jag duschat.
Men jobbet gick bra. Va själv mellan 2 och 5. Ochch under den stunden hann jag bli jävulskt sketenödig!!
En jävla befrielse när L kom. :P

Trött som ett as och mina ben och fötter gör fett ont! 
 Movietime!!

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0