clownbrallor och tuttlinnen!

En anledning att hänga på gymmet är helt klart att iakta.
 Det finns så mycket roliga klädkombinationer och ansikten så man kan liksom inte sluta glo på dom.
Ibland kommer jag på mig själv, fast oftast säger Loo till mig att sluta stirra. Jobbigt. :P 
 Som idag var det två (jag veeet inte, men kanske?) turkar som alltid har likadana bralls på sig. Inte vilka som hellst heller. Nejdå, only the best is good enough. Svartochgråochvitrandiga!!
 JA ni läste rätt!
Jag vet! Det ser inte riktigt klokt ut! Dör av inombordsskratt varje gång jag ser dom.
Som pricken över iet har dom dessutom tuttlinnen på sig, som personligen ses som det näst värsta en man kan klä på sig. Ett sånnt där med brottarrygg ni vet, fast brottarryggen är fram.. Deras armhålsurringning går endan ner till midjan så det är inte mycket tyg på överkroppen där inte!

Sen har vi ju dom som låter som att dom föder när dom anstränger sig. 
 Igår tex, när jag va så jävulskt duktig att jag gymmade innan jobbet och satt och gjorde pervobenknipsmaskinen och satt och betraktade mina kompanjoner på nedre plan hör jag plötsligt någon i min närhet som stånkar väldigt ansträngt, och eftersom hela PRO styrkan är där på förmiddagarna trodde jag ju bara att det va nån medelålders gubbe som fått en smärre hjärtattack eller nått. Inte så mycket att bry sig om alltså, och brydde mig inte så mycket, men sen när alla på nedre plan vänder sig om och glor på mig  kände jag mig lite besvärad.. Så besvärad att jag gjorde mig ansträngingen och kollade bakom mig och ser en medelåders gubbe köra nån kanotövning.
 Vänder mig mot pensionärerna igen och pekar lite urskuldrande med tummen över axeln i riktning mot gubben så dom ska fatta att det alltså inte är jag.

---

Nääää, så jag gjorde jag ju så självklart inte!!

---

Nu ska jag och älski åka till hans farmor och farfar för lite grötätning!
 Fast först mellanlandning hos hans mamma. Brottas lite med Falcon och Malte blir det nog också. :)


Falcon (rottweiler) och Malte (flervägsgatukorsning) i sjön vid stugan i somras.

See Ya!

Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0