Flashbacks.

Idag har Johan lagat köttfärssoppa. 
 Inte vilken soppa som hellst heller!
Nejdå, ska det vara så ska det, right? 
 
Så med samma recept som han charmade brallorna av vår hemkunskapslärare med i 9an, svängde han nu åter ihop denna omtalade rätt.
 Han fick ju faktiskt VG. ;)

det ni?!!



morotsbullarna stog jag för.
(det är synd att vi har Netto som närmsta affär, dom har ju tammefan ingenting!! Tex dinkelfullkornsmjöl. Solroskärnor och krossade linser finns inte ens på samma ställe.. )

Hela vår levande själ har vi lagt ner i den här måltiden.
 Precis som om den var vår sista.
Så nu skulle man kunna säga att vi dör lyckliga. Om vi hade bestämt oss för att coola nu villsäga. :P



Johan bestämde sig dumt nog för att naffsa lite i min naggande goda kladdkaka på förbivägen.
 Sån himla otur för honom att han blev straffad för det.
Så hårt!!
Han fick gå och hämta tvätten. ^^


Jag och Snurre tar en siesta i soffan. Observera gärna min tume som är halvvägs in i Snurres öra och hur han njuuuter av välbehag! ;)


Myyyyyyys!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ge mig receptet på soppan! :P

2010-01-17 @ 17:58:11
URL: http://stenmagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0