hamburgare, ostbågar och potatisgratäng.

Ja den här dagen går helt och hållet i hälsans tecken, vet ni vad!

Fast jag har faktiskt vatt ute och gått morgonpromenad med Falcon och Malte och Johan. Det var kallt. Som fään!

Nu har jag vatt hos Loo och blitt klippt av Kakan och hjälpt Loo att göra potatisgratäng till ikväll.
 Halva skalpen rök.
Typ.



Okej, okej, en lite lätt överdrift kanske. Men iaf tre centimeter !! 
 
Kom på att det va ju tusan i somras  jag sist gjorde nått åt boet. Så slitet va liksom bara förnamnet. 
 Det hade tom börjat gå av av slitenhet.
150 kr kostade det mig. 120 hittade jag sammanlagt i väskan och jackan. Det gäller minsann att ha reserver! :P

Nu ska jag göra mig lite lätt anständig för att sen ta min man under armen och gå över kullen till P &S för lite mat och film. :) 


Tjing tjong långkalsong!!
Behövs det ikväll tros? Snorkallt är e la inte ikväll? Och det är la inte mer än en 50 meter straight over the möös å in i gäret.

Ps. Jag ska ju såklart inte bära Johan under armen, utan ta ett sånt där kärvänligt armkrok och så ska vi trilla dit tillsammans.

Ps2. Inte trilla dit bokstavligen. Utan så där hoppsanhejsan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0