händelserik morron

Borde sovit för länge sen.
 Pigg som ett as. Väldigt mycket ovälkoma incidenter har på nått sätt nästlat sig in i min morronritual.

Första startade inte bilen när jag skulle hem från jobbet. Tvärdöd.
 Resulterade i att jag fick åka kommunalt.
Fick låna en tjuga av Anette och sen bar det av över vägen med livet som insats.
 I bussen var det så förbannat kallt så jag frös som en bäver. In genom alla kläder. Sen fick jag gå ute i kylan, svinkallt. Näsborrarna frös ihop.

Så kröp jag ner hos Johan för att få lite värme och det blev ju inge bra det heller i slutändan. 
 Typ. Jävla skit också.
Chockerande minuter i duschen. Telefonsamtal.
 Så va det kanske inte så farligt som min kära man försöker inbilla oss sen iaf.
Återstår att se.

Nu ska jag gå och sova.

Ps. Bojjan är lite halvt störd tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0