härligt med sovmorron...

Jo pyttsan.

Natten har varit hemsk. Tjockt huvve, täppt näsa, rinnande näsa, massa nys, helt klen, visserligen massa skratt, telefonsamtal från en full älsklings, fullt ös från halv ett till tre. Döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööd!
 När A gick hem vid fyra var jag SÅ avis!
När jag sen äntligen fick gå hem vid sju va jag så trött!
Men inte fan kunde jag somna. Läste en bra stund innan jag kände mig tillräckligt trött.
 Vaknade vid tiohalvelva i en tom säng och gick ut till Johan som faktiskt fick komma och lägga sig igen och ligga och hålla om mig. Och då somnade jag igen! <3 Underbara man.
Sen har jag vaknat ungefär en gång i timmen fram tills klockan tre då jag gick upp och åkte till apoteket.
Nu sitter jag här.

ENERGILÖS

det är vad jag är det.

Bagge sa det nyss. Han hade visserligen grispesten. Men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0