Kunde det inte räcka med gårdagen?!

Det känns som om denna morronen kunde börjat liiiite bättre.
 Tex kunde ju den lilla förbannade jävla negerkillen låtit bli att ta den där köttbullemackan och nästan glasögonen. Dessvärre fick han nog med sig annat gods. Svin.
(Sen hade jag ju kunnat va så klok och ringt till polisen eller Pol Pott så han fått torterats och straffas lite.)
 Sen kunde jag ju gärna låtit bli att ta i den asvarma plåten som precis kommit ut ur ugnen.
Hade gärna sluppit stå en kvart i 22 minusgrader och väntat på en icke fungernade buss som vi va tvugna att byta ut mot en iskall på stationen.
Bilen hade gärna fått starta så Johan sluppit ta taxi till jobbet.
Det hade kunnat få va en vardag så affärena vatt öppna lite längre än till fem.
Loo hade gära fått va hemma för jag vet att hon hade ställt upp på att hjälpa mig.
Johan hade gärna fått komma hem en stund och gett mig en kram eller sjutton.

Kass morron. Jag veeeet. 

 Nu tycker min katt att jag är en dålig förebild för kelarkåren så nu ska vi ägna oss åt morronläsning av bloggar, lite frukost och sen bums i säng!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag hade också en jävla rolig morgon.. fick jaga ohanterade unghästar i 25 minusgrader klockan halv sex på morgonen.. mmm... så härligt!

2010-01-31 @ 19:38:59
URL: http://stenmagi.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter som en spännande morgon! Sånt man inte vill vara med om när man är trött som ett as efter att jobbat natt. ;)

2010-02-01 @ 15:21:13
URL: http://ishastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0