Maaj gaaad vilka spagettiarmar!

Pjuh! Nu har jag glaffsat i mig två bananer, en vindruva och en eller två alladinbitar. (vem räknar liksom) 
 Nu har jag tillräckligt med styrka i armarna för att skriva igen. :P
Tillbringar inte mindre än 1½ timme på gymmet med Loo.
 Vilken pers!
Hon är en sån seg jävel med armstyrka som faktiskt gör mig avis, jag får ALLTID sänka vikten när jag gör nån armträning efter henne. Himla orättvist.
 Men vi kompenserar varandra. :)



I början lät hon " Jag kan inte gå på band. Jag kan inte göra situps. "
 
Nu springer hon som en tok på bandet och gör hur många situps som hellst! Jävla kvinna till att luras! :P

Ikväll blir'e thaimat nere på stan me Bäjb, Loo och Stålmannen. Sen film här.

Idag är en bra dag! : )


Kommentarer
Postat av: Isabel

hello :) nä någon mage har jag väl inte direkt fått än. jag tycker väl kanske att det finns tendens till en mycket liten men någon sådan där jättemage är det inte än.. hehe.. är ju bara i 11 veckan! :) visst är det ett baby boom år? snabba dig på så hinner du också i år! ;) hihihihi.

2010-01-23 @ 21:46:41
URL: http://stenmagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0