Det finns en helgo bibliotekarie på Sss so...

img_6807 (MMS)

Det finns en helgo bibliotekarie på Sss som tog hem alla dessa böckerna åt mig av braiga, nästan bästa författaren all time! Katarina von Bredow. Har ni inte läst hennes böcker måste det göras snarast!   Gick i sexan när jag kom över -Knappt lovlig, sen va jag fast!   Nu har jag fyra böcker till hands, två som jag nu när jag ser dom, vet att jag har läst, en jag känner igen titeln och framsidan på men inte handlingen på baksidan, och en jag är helt säker på att den är helt okänd! :)   ska börja med okändingen -Som jag vill vara.  Gonatt. :)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad är det för snus-böcker egentligen? xP

2010-07-05 @ 09:03:36
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0