Efter att ha spenderat en hel jäkla dag på...

img_6807 (MMS)

Efter att ha spenderat en hel jäkla dag på Boda Borg är jag nu allt annat än pigg! Så förlamande trött så jag tror Johan får bära ut mig till bilen sen, för han hade inga planer på att ta en lugn kväll hemma inte.   För tillfället sitter vi (eller ska jag säga dom) och kollar på peruker till en maskerad Johans jobbkompis ska ha hos Ab och Sanna som vi lyckades locka med igårkväll och dom va helnöjda! :)  Och hörrni!  Alla som inte satt sin fot på BodaBorg innan, GÖR DET!!  Finns inget som är roligare tror jag! Vi va elva pers som delades upp i tre precis lagom stora lag. Ju fler man åker dit me, desto roligare och mer taggad blir man! Man vill ju vinna! ;)   Det är lite som Fångarna på fortet fast utan allt äckel men man blir grymt varm (svetten bara rann på oss allihop och tröjor och hår klibbade fast på kroppen), knäna ömmade efter allt krypande i alla tunnlar, (Sanna har ont i fingertopparna) och MAN HAR SÅ JÄVLA ROLIGT så det finns inte! (dock delar Johan och jag inte samma entuaism... dåliga förlorare finns de gott om! ;) ) Men nä, hem och sova nu. Mina ben bär mig inte länge till. Fem timmars intensiv lek är förbaskat jobbigt! Vi glömde helt bort klockan och blev inlåsta och allt släcktes när klockan va 17 och vi nyss hade knäckt hur man skulle lösa sista rummet! Så jävla typiskt!! :P Nu. Sängen.  Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0