Majsan bjuder på fredagsfika!!


Majsan är då det interna namnet på mig på städet. Och eftersom jag offeciellt har min sista städdag på fredag känns det som att jag borde bju på fredagsfikat! Jajemän! Gäller att sluta på topp vet ni ju alla! :P 
 
Så den stora frågan nu är vad jag ska baka?! 
 
Kladdkaka känns som ett säkert kort. Fast man kanske skulle späjsa till det lite.. ?
Eller vad tros?
Förslag modtages tacksamt! :)





Kanske en kladdkaka ala favoritkusin Jossan och mig i Gbg förra våren?
 Såååå sjukligt gott med hemgjord kolasås i!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kladdkaka med marshmallows är spejsat och gott!

2010-07-18 @ 22:52:23
URL: http://salka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0