Redan paxat!

Oh no! Fuck me!!
(Fast me ska uttalas mä, annars blir de ju fuck me, som i mi=jag, och det menar jag ju inte! Bevare mig väl)
När vi kom tillbaks från kansliet idag hängde en lapp på tavlan att B1, B2 och B3 ska bjussa på fredags fika på fredag!! :O
 Ska jag inte få avgå lite hederligt med flaggan i topp? Ska dom beövra mig den chansen? Vad är dom för enna taskmörtar?! 
  Ska jag bara bju storstädsgruppen medan vi är kvar på kansliet så vi får nått att fika på eller ska jag göra en fuling och komma me min kladdkaka iaf?!
 Eller ska jag skita i de?

???
 
Spänningen är olidlig!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du kan få bjuda mig på kladdkaka annars? blink blink

Förresten måste du ju säga till när du börjar blogga igen kvinna! :D

2010-07-15 @ 19:33:51
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0