Lite lätt skitbitter på mitt jobb..

Va hemma hos pappa igår (som har lunginflammation) och hälsade på lite. Snurre, den bästa vakthunden av dom alla, låg så fint i sin bur och sov när jag klev in och katterna låg på rad i sängen. Allt va precis som det ska! :)
 Älskar hemma så himla mycket! Det är sommar där nu! Riktig grööön sommar! Dock fanns det ingen sol där heller men vi åkte iaf ut i skogen en sväng och kollade. Vet inte hur många gånger jag somnade, va så himlens trött!
 Tog med mig ett par tofflor jag tänkte ha på jobbet, mina gympapjux börjar bli lite väl varma, dessutom ahr dom gått sönder på 14 ställen typ. Kom på att jag har en gammal jeansjacka från högstadiet i en garderob som jag rotade fram och krängde på. Och ta mig tusan att den passade!! :D Dagens chock! Men glad, det blev jag!
Sen fick mina gamla glasögon följa med till stan eftersom man va tvungen att ha det inför undersökningen.. Gaaah!
 Simone du undrade om priset på lasern och det kommer gå på 29.000. :/ Hoppas SÅ att det är värt det!

Idag fick vi reda på vilken tur vi ska ha på jobbet  i sommar och jag ska byta till storstädet på måndag. Inget fel i det. Kan säkert bli intressant. Men jag ska vi i precis samma grupp som den som jag tycker allra minst om i hela universum! Jag bara dog när ja fick reda på det. Fick lust att resa mig upp och skrika Noooooooooo! Men jag lyckades mirakulöst nog att behärska mig. Stärstädsgruppen är indelade i två grupper och jag ska va me tre andra killar. Den andra gruppen är tre tjejer och en kille. Diskriminerande må jag säga! :P
 JAg ska iaf på nått sätt försöka överleva dom fem veckorna jag tvingas gå ihop med den där.
Ni förstår nog inte hur mycket jag stör mig på den där. Han är så. ÅH! Jag får spatt i huvvet bara jag tänker på'n!
Jag blir knäpp av att gå ihop med hoonom, och det värsta av allt är att han är så jävla inställsam!! (han har nog fått korn på mitt hat mot honom)



Min bästa pappa och min lilla fina farmor! <3

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men Lisa, du har ju hela sommaren på dig att lära känna honom.. kankse är han inte så farligt jobbig egentligen! ;)

2010-06-11 @ 08:20:53
URL: http://isabellicious.devote.se
Postat av: Simone

Jag tror nog att det är värt det. Men tar du lån då eller har du lyckats spara så mycket? Dock tror jag inte att jag är kvalificerad för det, min syn ändras för var gång jag är hos optikern. :/ men men, hade ju vart skönt utan glas och linser...

2010-06-11 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0