Off we go!

Strax ska jag, mannen med tillhörande lillebror åka till örebro över helgen. Ska bli såå najs!
 Men först ska jag till ögonlasern och göra en undersökning och se om mina ögon tål ett ingrepp. Hoppas!
Under tiden får Johan och Oscar sköta markservice och se till att bilen är fulltankad och handla lite solmedel. Här ska pressas! Ska tänka på att få me mig kör- och bankkort denna gången.. :P 
 
 Har hört att det ska soligt HELA helgen!
 I believe that when I see it som man säger på smaulännska! Om det skulle va sannt ska iaf jag befinna mig på bryggan med en bok, solbrills och musik. Sen får dom andra göra va fan dom vill. Jag ska fira sol och ledighet iaf! Ett och annat glas vin och cider åker nog ner också. Köpte Minttu Black i måndags och jisses vad jag längtar efter det! Va dock ett helt år sen jag drack de sist men det har sina anledningar. Mådde ju inte jättebra den kvällen! :P

Nähä! Nu packa klart! Sen draaaaar vi!

Pax att sitta fraaaam!


Happy face! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0