Ögonlasern.se

Jag har bestämt mig för att göra en ögonlaser.
 Jag har funderat i flera år och nu har jag då bestämt mig. Känns bra. :)

Igårkväll va jag på ett informationsmöte med några andra och det fortsatte kännas bra så jag bokade in en tid för undersökning och det är väl där som jag får reda på om jag kan göra det.

Man måste göra endel tester på ögonen och kolla så att dom inte har ändrats på dom senaste två åren och kolla papprena från min optiker och lite sånnt där tjosanhejsan. 

Jag hoppas helt enkelt på att miona ögon klarar mandomsprovet! :) 



vecka 29 blir det massa lek med favoritkusinerna! 
 Kanske kör vi en repris från Linneas och min bilsemester på Öland? :)




 


Kommentarer
Postat av: Simone

Vill oxå göra det! Men har inte tagit reda på så mycket om det? Är det väldigt dyrt?

2010-06-09 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0