Robin Hood.

Jag och Loo va på bio idag. Kvalitetstid.
Johan skulLe dra hem kompisar och spela tv-spel och då är det säkrast att fly fältet. Jävla oväsen.
 Vi startade upp på oxgrillen med varsin hamburgare och pommes och cola. Det var en bra grund för allt godiset som vi köpte sen! Herrejävlar! Snubben i kassa på Hemmekväll flinade när vi betalade och önskade trevlig kväll. :P Snacka om att ruinera oss. Tyckte allt vi kunde fått nån slags mängdrabatt eller nått.. :P
 Jäjä, det räcker ju iaf.
Filmen va bra, lite väl många namn och platser och detaljer att hålla reda på för min smak men helt klart sevärd! Vi är så sammansvetsade på de där med biotittande Loo och jag så vid exakt samma sekund brukar vi titta menande på varann och säga samma sak eller tänka lika. Släng iväg en kommentar eller sju där det passar. Hålla handen när det blir lite spännande för att sen övergå i tumkrig när det spännande har tagit slut och inte släppa förrens händerna glider isär av all handsvett. :P 
 Jag är så glad att jag har min lilla Loo. Hon är en del av mig. Vad gjorde jag innan jag kände henne? Hur klarade jag mig? Vem va min dr. Phil då? Vem slängde sig iväg från jobbet mitt på förmiddan och sket i en hel dag för min skull när min älskade lilla ponnyskrutt dog? Vem visste vad jag pratade om när jag hatade pappa? Vem kan få mig att skratta när jag håller på att gå sönder av sorg eller känna att fan så snygg jag va i de här och vem kan göra en skittråkig fest asrolig och vem gör alla roadtrips roliga? Vem lånar ut halva garderoben när man ska på bröllop?
 Vad fan gör man utan en bästa kompis?!

 



Imån ska jag ha klänning. Jag har förberett mig i två veckor tror jag. Prövat minst varannan dag. Prövat vilka skor, kofta, jacka, bolero, kavaj, väska, frisyr jag ska ha. Skor och frilla är bestämt. Klänningen är samma som nyår men vettefan vilken jacka, bolero jag ska ha! 
 Återstår att se. 

Nu ska jag iaf sova. 
 Måste orka raka benen imån. Hanns inte med idag.. Ilandsproblem. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0