tror minsann det är överskattat

Idag hann jag knappt komma hem och få av mig jobbsuiten och slänga mig i sängen och kyla ner my man lite innan han försöker få iväg mig att handla.

??

URSÄKTA MIG att jag har jobbat sen kl 7 imorse. Att jag försov mig och inte fick ett ordentligt och hederligt uppvaknande. Att jag svalde frukosten hel och fick köra som en jagad biltjuv till Johans jobb och höll på att orsaka en smärre bilkrash och hade visst igång ett billarm när jag skulle parkera bilaset. (nyare bilar tål ju ingenting! Det va ju stora MARGINALER till godo!!) Cyklade som en tok och kom en kvart för tidigt. Just typiskt.

Sen har dagen vatt hur lugn som hellst. Fyllt på lösgodis och Försökt bussa på alla kunder klistermärken. Läst lite om Bröllopet(!) och undrat hur fan dom pallar med.
 Ångrar mig bittert om alla önskningar i fem årsåldern om att bli prinsessa när jag blir stor och tackat fan för det snabba och effektiva vi va på i helgen! Är det inte så det ska va? :)

http://www.youtube.com/watch?v=5wuUEWK42Ow&feature=related
(här skulle jag vilja lägga in en film istället för en länk men jag vet inte hur man gööör! Någon som vet?)

I det läget jag befann mig i när jag kom hem var jag INTE sugen på att HANDLA!
 Vad tror han liksom?
Att jag är nån slags outröttling?
 Men jag bet tillbaks!

Praktiskt taget... oops!
 Men det är sånnt som händer liksom. Lite spill får man räkna med.
Tror det är andra gången Johan står böjd över handfatet och sköljer kallvatten i munnen för min skull.
En eller sjutton pungsparkar har jag också fått in rätt så bra. :P

Jag tar väl hand om min man, jag! 
 
Älskar honom över allt men får nog ge honom någon slags försäkring i julklapp om vi ska klara det här. :P

Lånade Precious från jobbet så den ska jag gå och kolla på i sängen eftersom någon envisas med att ockupera tvn och soffan med jävla fifaspelande. '


Kommentarer
Postat av: Elin

Har också sett den, väldigt gripande.

2010-06-20 @ 09:57:18
URL: http://salka.devote.se
Postat av: m

slår du din pojkvän?

2010-12-29 @ 01:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0