Bästa combon



+



Sååååå gott att doppa i!

Bara gör't!

Jag råkade för övrigt klicka hem 4 par skor alldeles nyss...
 Nästan så jag framkallar lite ångest av mig själv nu..

Fast tre stycken fick jag för under 500 kr.
 Det är väl ändån lite bra?
Och skor köper jag typ aldrig! Och ett par som jag köpte för ett tag sen lämnade jag tillbaka igår för dom passade inte hur mycket jag än försökte gå in dom. Värdelösa skotillverkare nu för tiden!
 Så tekniskt sett är jag vääärd ett par, tre, fyra skor nu till sommarn.
Speciellt med tanke på att jag ska jobba satan som städtant fram till sommarn. Då måste man ha nått att öva posetivt tänkande på. ^^
Amen!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Skopunkten? :)

2010-04-01 @ 20:44:24
URL: http://lotusblomman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0