Cåmpjuternörds!

Jäkla härligt tvåsamhetsliv vi lever, Johan och jag. Båda sitter som idioter vid varsin dator i soffan, och ja, tvn är på. Älskets dator har vatt på lagning i flera veckor och kom hem igår. Lycka. 

 Nu börjar Jurassic Park. Inte helt frällst i sånna otäcka filmer med massa spänning och otäcka djur i. :P
Jag ville kolla på Leon som jag fick hem till min dator igår. Dock upptäckte jag nyss när jag skulle börja kolla på den att texten inte hade kommit me. Himla viktigt. :) 
  Leon va min favoritfilm ett tag för typ fem år sen när mamma precis flyttat till Gubben. Men nu kan jag inte ens berätta för Johan vad den handlar om. :P



Men är det inte seriemord, blod, tragedi, sorgligt.. fast ändå ett hopp?
 Natalie Portman spelar ju tjejen som är typ... 12 bast. Snygg redan då. Vissa har det bra.
Men de kvinnan är ju extrem.



tillochmed skallig ser hon ut som en jävla docka!
 Livet är allt bra jävla orättvist ibland! Don't you think?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Allvarligt talat så hade hon nog sett bättre ut med hår??? :) :) En fobi jag har, tjejer med rakad skalle eller väldigt kort hår.. huh.. :P

2010-03-26 @ 18:43:16
URL: http://lotusblomman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0