det här med ångest.

Jag kan få ångest väldigt lätt. Inte nått allvarligt som gör att jag får panik och hyperventilerar och så.
Inte dagligen iaf. :P
Men som i morse när jag och Snurre va påväg till Ica för att köpa mat till honom (tog slut igårkvälll) och jag skulle försöka lägga upp dagsplanen lite bra, och kommer på att jag har date med tre stycken. 
 OCH ska försöka sova och sen åka till pappas jobb och lämna Snurre när Johan slutat vid kvart över 9 och sen va på mitt jobb vid 10. 

 I sånna lägen kan jag känna mig som världens sämsta människa om jag inte känner att jag inte hinner träffa någon utav dom jag har smitt planer me. Att dom kommer tycka att jag är världens tråkigaste och elakste människa som bara sviker och skiter i vilket!! Att man inte kan lita på mig och att jag bara tänker på mig själv.
I sånna lägen när jag fortfarande försöker planera ihop nått och jag känner att inget funkar och alla hatar mig kan jag bli väldigt grinig och lättirriterad. Vilket min kära man fick erfara när vi kom tillbaka från Ica. Han tyckte inte att mitt i-landsproblem va nått problem och att det minsann finns dom som har det värre!! Klart som fan det finns. Men nu är det mitt problem och ett som jag måste lösa och som jag för tillfället inte mår så bra över.
 Då gör man bäst i att lämna mig ifred eller lösa det åt mig. För allas trevnad. :P

Men nu när jag håller på att pussla ihop en date åt Snurre med Theo, visar det sig att Klyftan tvättar och bakar och inte kan gå ifrån. Kan du senare? 
WH har skallevärk och måste handla. Kan du senare? 
Loo är upptagen just nu men ska komma vid ett så vi ska åka och träna.
Senare så tänkte jag faktiskt ha egentid och sova. Sådäså! Nu eller aldrig maddafakkers!

Så summan av kardemumman så slutar det ändå med att det är jag som sitter uttråkad och ensam och är bitter på alla andra för att dom har svikit mig?! Och känner mig helt värdelös som flickvän som blev sur på Johan innan. Så då får jag ångest över det, istället!!
 Inte helt lätt att heta Lisa och alltid vilja alla väl hela tiden. :P
Ändå bara jag själv som lider i slutändan iaf.


bäste mannen ever. (i början på vår karriär) :) Precis hur söt som hellst! <3

Men mitt dåliga morronhumör kan också delvis skyllas på Bojjan som vid tre olika tillfällen väldigt tidigt imorse spekade väldigt frenetiskt och noggrant i och utanför sin låda, även på väggen breve och över, som leder raka vägen in till sovrummet och därmed väcker mig.
 Sådär glad när man för tredje gången stiger upp och lockar bort henne därifrån (det räcker liksom att speka i en halv minut som dagtid) och ställer sig och mockar och tar dän innerpåsen som hon klöst hål på så nästan all sand ligger under.
 Sen ligger jag ju såklart och mår dåligt över detta och för att Snurre vaknar och stiger upp och oroar. Så drömmer jag att Bojjan har fått hemorojder som stiger ut ur rumpan på henne i form av pinnar som lever och rör på sig, med många färger.
 Inte helt normalt kanske. :P


Jordens goaste kissekatt. Egentligen.

På tisdag ska jag testa ett nytt jobb.
 klockan 7 på morronen!!
Giv mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0