det var den natten det.

Den har vatt lång och olidligt seg. Oftast brukar nätterna gå relativt fort men idag har den bara seeegat sig fram!!
 Inte nått roligt har hänt mer än att jag har utökat min provsmakningslista på det nya lösgodiset något, jag hittade en pink-skiva i lådan och att det äntligen blev morron. :P
 Tvättade bilen innan jag åkte hem. Typ, vääldigt välbehövligt!! "Åkte med" i tvätten denna gången och passade på att torka av instrumentbrädan och dörrarna eftersom dom såg ut som skit.
Att sitta där i medan tvätten gick va ju ungefär hur jävla otäckt som hellst! Speciellt när snurrorna kom! Maj gad!

Har vatt ute och gått en minirunda med Snurre och kände för att spy ungefär hela tiden. Fan så illa jag mår!
 Har Johan smittat mig me nått vidrigt så  ... .
nä fy! Snälla, skona mig!

Nu ska vi sova.
Det kändes som jag hade asamycket att skriva när jag körde hem men har nog glömt allt. :P
Va iaf och shoppade med Loo igår. Såg Niclas Strömstedt så storgatan. ;)
Köpte jeans, skjorta och linne och beställde hem ett par skor. :)
Så sällan som jag shoppar så har jag faktiskt gjort mig förtjänt av det!! Sådäså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0