Gilla läget.

Aaaah.
 Min finaste man står och leker nakna kocken och korkade nyss upp en AquaTini åt mig. Ska låta alkoholen få ta kontrollen ikväll. :P När jag druckit upp den kommer jag bli skönt avslappnad, och säkerligen somna tills maten är klar. :P 
 Vet faktiskt inte ens vad det är han gör.. nått med kyckling. Jag är så trött så jag orkar inte tänka. Hittade inte ens hem från jobbet innan. :P Trött eller vad?! 
 Bojjan strosar runt och snackar lite med oss. Hon har fått en märklig vit liten prick på näsan som inte går bort. Vad har kattrackan gjort?! :P 



Denna veckan har jag gått breve tre dar på städjobbet. Har aldrig vatt så vilsen i hela mitt liv tror jag. Hittar nog fasen bättre i Sydney! Det är 17 olika våningar, hus, färger, rum, toaletter och skolor att välja på. Typ.
 Men alltså, Procivitas, vi städar deras to-or och entré, vilka ärkesnobbar! My good! Inte ens en dörr kan dom öppna själva! Nejnej, dörröppnare till 95% av mansvalparna!
 Sen har vi utbytesstudenterna. En alldeles egen sort av träsksvin. Deras hem kan klassas som tredje gradens misär. Det luktar gammal fylla av tre fulla sopsäckar med gamla ölburkar i korridoren, man klistras fast i golvet av all utspilld dricka. Tre veckors lager av smulor och matrester med suspekt färg, konsistens och lukt ingott över hela bordet och med hälften av stolarna sönderslagna. En mopp med tillhörande hink står i köket med en tjock hinna på smutsvattnet. 
 Sådär fräscht kände jag. Hade ju inte velat bo där om jag ens fått betalt! 
Och jag är inte varken renlig eller kräsen av mig! (och så lyckas jag få ett städjobb.) :P

 I dag har jag iaf märkt en tydlig förbättring och faktiskt kännt igen mig på nästan alla ställen. 
Första dagen va allt en jävla röra. Kom hem med världens skallevärk, Jeanette kom och hade samma värk. När jag sen ville gå och lägga mig och klockan inte va mer än halv 8 trodde jag att jag va halvt döende av trötthet. Minst. 
 Att jag sen inte kunde somna förrens halv 2 har jag bara mig själv att skylla. Så jävla helvetes trög ibland. 

Idag har jag fått ett vik på två månader på städet. Krockar lite me mitt mackenjobb men i två månader måste man väl kunna pussla ihop till nått bra? Och att jag kommer jobba hela veckor och varannan helg får jag också leva med ett tag. Man kan ju inte direkt säga nej till nått nu känns det som. Bra att få in en fot på många ställen. Snart står man med hela kroppen på sitt drömjobb!
 Och tro mig, det är INTE som städtant!! :P
Men erfarenhet, pengar och nått att göra! Kanon.
 Har dessutom jobb i sommar. Var, när och hur vet jag inte än. Men kommer nog kunna få jobba röven av mig. Härligt.

Jag va hemma igår och skulle försöka attackera Lotens päls. En riktig stia. Han stank röv. 
 Att bada en motstridig katt på tre kilo för mycket är ingen barnlek. Trust me!
Min hand och handled är märkt med 10 rivsår och ett bitmärke med tillhörande blåmärke runtom. Bitmärket va ändå genom en tröja. Det är en stark kattracka vi snackar om grabbar! :P

Johan har ägnat dagen åt disken och undrade nyss om vi kunde dricka i flaskorna eller om vi skulle smutsa ner glas också? ;) 
 
Är det bara jag som tror att han är lite trött på det? :P

Nu ska vi nog äta verkar det som. :)
 Fredagsmys nästa !

Vad har ni för er en angenäm afton som denna?
Super? Fredagsmyser? Jobbar? Skiter i vilket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0