In your faces!

Igår morse när jag, trött som ett as, skulle gå hem sa min chef citat-det är så roligt att komma hit när du jobbat för det alltid är så rent överallt-slutcitat. :) 
 Utåt sett log jag mitt charmigaste klockansjupåmorronenefteratthajobbatenhelnatts leende, tackade så mycket, (rodnade säkert) och gav mig av med ett stort asflabb inombords!
 Ibland brukar jag undra hur han den där som jobbar i veckorna är, alltså på en hel natt hinner man rätt mö.
Under OS va de tydligen knappt han hann med hörde jag. Men det va  ju under OS det. :P

 

Dom skulle bara se mitt kärleksnäste! My God vilken chock han hade fått!

Nu har jag bara tre timmar kvar och är så gott som klar så då tog jag mig friheten att använda internet lite. :P
 Lika så bra att belöna sig. ;)

---
Uppdate:



en vacker men talande bild.
Såhär ser det oftast ut. Här har vi ändå vatt rätt duktiga på att stapla om jag får säga det själv.
 I båda hoana tillochmed! :) Och skärbrädan utdragen för att utnyttja ytrymmet maximalt. Det tar sig. :P
Nästa steg är att återanvända glasen.
Mer än två gånger var. :P


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sådär brukar det se ut hos oss också.. Brukar bli min sambo som får ta tag i det sen :D

2010-03-17 @ 09:29:33
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0