Obviously.

Alltså, det nästan nyinkäpta 12 packet med ägg åker snart ut genom fönstret med sikte på grävmaskingubben nedanför!!

 Först nu hade en liten lapp om vad som försiggår där ute. Schysst mannen!! Stackars dom där som har sina förråd där. 
 -Älskling jag ska bara hämta grillen i förrådet! Kommer snart!
-Men du, ta med dig stegen så du kommer ner och upp ur  gropen. Ta gärna vadarstövlarna me så du inte drunknar. Ta en flytväst me, man vet aldrig, dom där groparna kan va förrädiska.

Nu ska jag kolla på Glee.
 Den första saken jag någonsin i hela mitt liv jag inte har köpt eller hyrt som visas på min dator. Men tänkte försöka kolla på hela serien. Har faktiskt aldrig följt en hel serie förr. Men nu ska vi se.
Antingen blir jag helt fast, eller så pallar jag bara ett avsnitt.
Vi får se.

Hav förtröstan gott folk.



Snurre däckade bland våra kuddar efter promenaden innan. och nu ligger han på rygg i fotöljen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0