Oh what a beautiful morning!

och den ska ägnas åt stenhård och effektiv sovning för ikväll ska det spinnas!
 I'm gonna die!!
I förrgårnär jag vaknade upp ur dvalan fick jag för mig att ut och springa! Ja det är knappt jag kan tro det själv.
Men anyway, sprang det gjorde jag. Flera hundratals meter! Så stolt över mig själv. Men resten av rundan gick åt till återhämtning. :P Va ute i en hel timme. Kallt blev det.

Bojjan brukar vanligtvis va i sitt esse på mornarna när man kommer hem men idag lämnar hon tydligen inte sängen för en sån simpel sak som att komma och hälsa och leka. Det tar hon säkert sne när jag gått och lagt mig. :P

Tänkte bjuda på en bildkavalkad på sötnosen. :)

 

 

 

Ibland kan man hitta köksstolarna utdragna på halva golvet och går lite halvt frågande och flyttar in dom till bordet igen och muttar lite tyst för sig själv att Så jävla stor lägenhet har vi inte och ser samtidigt en svartgul liten sessa i fönstret som plirar nöjt med ögonen och ler för sig själv.
 Att han aldrig lär sig den där Johan, att katter kan faktiskt hoppa upp på fönsterbrädan utan att ta omvägen via stolen. ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Heeeej, skriver blogg under hemligt namn nu!!! :) :)

2010-03-19 @ 16:07:12
URL: http://lotusblomman.webblog.se
Postat av: Isabel

Rätt adress: lotusblomman.webblogg.se ;)

2010-03-19 @ 17:35:37
URL: http://lotusblomman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0