Summer 2o1o

Nu ska jag och min man, sambo, älskare, skötare, slagpåse iväg och träna.
 Tillsammans i allsindar!
Idag får han även en ny titel. Personlig assis... tränare.
ALLA har en pt.

...
 
Kissie..

...
 
bara för att nämna en.

Nä, men nä.
 Men har inte haft nån motivation för träning på några veckor men kände att de va åter dags att ta tag i det. Så jag fick Johan att skriva ett "träningsschema" som jag ska testa nu.
 Har inte skriit ut det än så får memorera grejjerna jag ska göra och sen försöka minnas! Shit, det svåraste idag tror jag. 
 

Sommar snart?

Har en fullspikad eftermiddagkväll! :) 
 Om allt går som jag vill så återkommer jag med det senare. ;)

Nu. Get Fit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0