Voddler.com

Johan har tydligen nyss fått årets stora happening och är himla glad över detta.
 Tydligen är det lång väntetid på detta spektakel, hans bror har väntat i tre månader. Jag repeterar. Tre månader.
 Johan skickade in sin förfrågan igår och sitter här och har glömt både tid och rum och kolla igenom alla gratis filmer som man kan kolla på. Detta fick han alltså idag. Han ringde sin bror rigt away och skulle retas lite. Men brorn sov visst. 
Ska tilläggas att Johans bror inte är som alla andra barn i 18års åldern som sover sig igenom livet. Närå, han stiger upp typ klockan 4 på morronen för att springa typ 3 mil, gärna med en smockfull ryggsäck på ryggen. 

 På kvällens agenda står G.I Jane.
Han gav mig två alternativ. Den och en annan. (obviously) :P

-Är de säkert du vill se den då?
-Mmm.
-Men är de säkert då? Vi kan se nått annat om du vill de?
-Jamen kääära nån. Det är gratis, alltid tillgängligt och en film. Inte hela världen alltså. ?
-Nää. Men..
-Jamen ja!

Jisses.

Jag kom nyss fram till att jag har jobb ändan fram till hösten.
 Fattar ni jag kommer tjäna storkovan eller?! :)
Jag kommer ha en näst intill jämn inkomst i typ fem månader.
 Fattar ni?! Fem månader?! Det är nästan ett halvår!! :D

Jag känner vibbarna av ett resesparande.. :)


Ja tack.


Jag ska förresten bli moster till en Betty på 20 veckor. :) 

Hur ser det ut med jobb och planer för dig? Vad händer? :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tror inte att jag har så stor chans att få ett fast jobb nu när jag är gravid men jag letar efter ett extrajobb fram tills augusti då lillan beräknas titta ut. Förhoppningsvis hittar jag något att roa mig med tills dess! Kul att du har jobb ett tag till men vad ska du göra sen?? Några planer?? TREVLIG HELG!!

2010-03-26 @ 18:42:04
URL: http://lotusblomman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0